Pàgines

divendres, 5 de març del 2010

PRIMER CONTACTE MARATO BCN 2010!! RECOLLIDA DORSALS!!!

Aquest mathe quedat amb el Ronald Fargas de Falset, vaya maquina el colega!!a les 8 ja estava al Morell per anar a recollir els dorsals.
Hem aprofitat avui perque sabiem que seria mes ràpid que si ho feiem demà, ja que en 12000 participants demà serà horrible.
Així que emprenem el cami cap a Barcelona i anem debatent de com hem d'empendre el marató, ritmes, avituallaments, dia anterior, hores abans, tot el que cal fer perquè poguem DISFRUTAR d'aquest nou marató 2010.
Per mi serà el segon, no és que tingui massa experiència en aquesta distància i és això un dels principals handicaps que em trobaré, pel Ronald serà sino vaig malament la sisena.
Intentarem sobretot passar-ho bé ja que és una distància que per la primera marató que vaig fer li has de tenir molt de respecte sino quan t'apareix l'home del mall al km 30, com em va dir el meu amic Ramon Barceló que aquest any no hi pendra part, et fa mes mal del que et penses, i per això cal anar amb respecte i sobretot intentar disfrutar al màxim; acabar-la ja és un premi!!
Bé, arribem al Expo Marató i nomes entrar ja ens trobem a cares conegudes a l'stand de Mizuno un corredor que ara no recordo el nom, em saluda i es que és un ex-campio de Catalunya de mitja marató amb 1h5', fem la xarradeta i endavant.
Allí podem agafar publicitat de tots els maratons que s fan al mon, veiem sabatilles, productes, etc. Tomet per la fira i recollida de dorsals, alli ens trobem alguna que altra cara coneguda i finalment decidim anar a veure l'Arcadi Alibés, ostres quin home, una maquina, farà el seu marato numero 100, el primer l'any 1983. El Ronald li compra el llibre, li signa, ens fem la foto amb ell i ens estem una estona parlant amb ell, explicant alguna batalla.
I eso es todo amigos!!ara a descansar que el diumenge farà falta tot!!
salut i km!!i força marato 2010!!