Pàgines

dilluns, 29 de novembre del 2010

MITJA MARATO TARRAGONA 2010

Ja està feta, la mitja de la nostra provincia ha estat tot un èxit de participació a la seva 19ena edició. Inicialment  durant la setmana tot feia preveure que el dia seria amb fred, vent i fins i tot alguns deien que plouria una mica. Bé, doncs res d'això, un dia genial, amb temperatures molt baixes de bon matí, 1ºC al marxar de casa.
Bé, allí només arribar un gran ambient i salutació a molts corredors coneguts. Es dona el tret de sortida a les 10h, alli comença tot molt ràpid, la gent empeny i has d'anar en compte de no pendre mal. Arribat el primer km, el passo en 3'30'', encarara no veia el grup que haviem d'anar junts, havia d'anar amb el Miquel Gomés, Jordi Mallart, entre d'altres, em pensava que els portava al darrera i just al km 2 els agafo, faig el km a 3'27'', massa ràpid, però ara ja estic allí, amb el grup. Anem a ritme fins al km 11, on ens quedem un altre corredor i jo al davant, el grup es trenca, mantenim el ritme i cap al km 15 em quedo sol amb el qual em toca pujar l'espigó i baixar-lo tot sol, es fa dur, el ritme em costa mantindre'l, no per forces que em notava bé, si no falta de ritme de cursa que no tinc encara, aconsegueixo passar el km 18 tal i com volia en 1h6'10'', uns segons per sobre del previst, però bé, ara toca baixar, baixo a un ritme molt bo tot i anar sol, i acabo fent l'últim km a 3'27'', vaig poder acabar en forces i amb bones sensacions.
Vaig notar la falta de ritme de curses, ja que ens trobem a inici de la temporada, ara toca entrenar força per la propera.
Com sempre i millor que cada any, molt  bona organització, bon marcatge del circuit i una molt bona bossa del corredor.
Finalment acabo en la posició 37 amb un temps de 1h18'04'' a ritme mig el km de 3'42'' .
A la espera de posar mes fotos, aquesta feta per l'amic Ferran De Torres!