Pàgines

dimecres, 9 de febrer del 2011

LA MITJA DE GRANOLLERS

No hi havia d'anar, de vegades ens tira més les ganes i el cor que no pas el coneixement; em toca descansar, parar, recuperar-me bé de la lesió però em van posar un caramel a la boca i jo el vaig agafar. No em podia perdre ni la cursa del meu poble ni la mitja, volia estar a la festa de les mitges.
Així que estic a La Pobla i quedo amb el "tocayo" Robert i Àlex de Flix.a les 6.30 ja estic calentant motors del cotxe per estar a Mora a les 7h15. Allí sols apareix Robert, Àlex per un problema no pot assistir, ens sap molt greu.
Així que emprenem el cami la doble R, quina por! El Robert de Flix, vol baixar d' 1h 30', anem parlant tot el camí i en un moment ja tenim dorsal, hem fet el cafè, saludat a molts cracks, Albert Giné, Xavi Royo,Carlos Siscar que em guarda el dorsal que correré amb un altre nom, Joan Roca, un company de La Ràpita que no va poder anar, i qui no podia faltar eren els germans i amics calvarins, Joaquim, Jospe Ma i Gines a qui vaig saludar sols un moment a la recollida dels dorsals, es veien molt animats i en ganes de disfrutar.
Jo la idea és disfrutar la mitja i no fer-me més mal, res de fer cap temps, si acabo bé estaré més que content, porto  quasi un mes sense fer res.
Ens situem a la línea de sortida, jo sense cap mena de pressió, el Robert l'hem perdut un moment però segur que ja està col.locat per sortir bé. Surto pegat al Carlos Siscar, però al km 3 ja veig que és una tonteria intentar seguir, ja que el genoll m'impedeix doblar-lo correctament i encara em queda molt, no sé compuc acabar. Durant tot el trajecte em proposo de disfrutar, disfruto veient la gent animant, animo als que ja tornen, animo als que es queden pel camí, no miro ni el rellotge, sols vaig fent.
Al final arribo amb 1h26', per mi la i anecdòticament la pitjor marca que tinc en mitja marató. El Robert de Flix acaba demostrant que ha estat entrenant bé i el que es va proposar ho va aconseguir sobradament i moderant el ritme, finalment aconsegueix fer-la en 1h28', molt bon temps!  I Carlos Siscar també aconsegueix el seu temps 1h21.
Aquí una foto amb els Fondistes Rapitencs que formen un molt bon grup.


2 comentaris:

Robert ha dit...

va ser un plaer compartir-ho amb tu!!
pel meu gust massa multitudinària en corredors, encara que l'animació donava gust...
sort en la recuperació soci.
salut i força!!

robert ha dit...

igualmet et dic soci, espero que continuem fent cosetes.per mi també massa multitudinari.
estem en contacte i ens veiem dema o passat que no se que vaig fer el diumenge que m'ho vaig deixar tot.
gracies amic!