Pàgines

dilluns, 21 de març del 2011

RUNNING, GO ON!!!

Ja en tenia ganes, per fi estic començant amb els entrenos amb cara i ulls, tocava començar dilluns però aprofitant que havia parlat amb l'Arturo Neriz i em deia que sortiria diumenge a fer un cros per Constanti, ràpidament m'hi vaig apuntar. A les 14h del diumenge quedem a  "la rotonda del tractor", i ja puntuals sortim com a fletxes, ell està fort, esta preparant trails i acaba de fer el marató per davall de les 3h, un crack.
Jo he de fer 10km a 4'15, finalment i ja que em porta per uns terrenys no massa plans, amb alguna que altra pujadeta forta, acabem donant una volta força atractiva, on gairebé tots el recorregut el farem per camins. Jo em vaig trobant bé, no al 100% evidenment, però amb ganes de posar-mi el més aviat possible, així que és qüestió d'aguantar el ritme com sigui. 
Finalment ens surten 11,5km, 10,5km els hem fet a 4'20'', molt bé per ser el primer dia, ara toca continuar i a veure que tal em vaig trobant.