Pàgines

dimecres, 1 de gener del 2014

TRAIL TARRACO I SANSI CAMBRILS

Ja tenia ganes de començar a posar-me la roba de córrer un altre cop, em volia esperar una mica més encara, pensava en tornar el 2014. Després d'un "paron" d'un mes i mig a causa d'una contractura, decideixo començar a probar de córrer aprofitant les vacances a la feina. 
En un dels primers rodatges, concretament el 2n dia d'entreno acompanyaré a la Pilar Rus al Trail Series Tarraco el dia 22-12-13 disputat a Sant Salvador, una cursa de 10km on la Pilar es va imposar en claretat, per mi va ser un bon entreno, tot i trobar-me faltat de km encara. A la cursa de 22km hi van pendre part el Marc Balaña i el Xavi Prim, 5è i 3er respectivament. Aquí ja em vaig começar a motivar i fer-me venir ganes d'entrenar, si més no les molèsties desapareixien.
  
els 4 borgettis
Ja entrada la setmana següent tenia clar que només volia rodar, rodar i rodar, calia sumar poc a poc i progressivament i tornar a tenir bones sensacions musculars, veure si realment les molèsties ja havien desaparegut. Vaig rodar 3 dies  només per terra, res asfalt, calia evitar tot tipus de superfície que em pogués propiciar una altra sobrecarrega prematura.
En un entrenament en Pilar Rus em va comentar que feien una Sant Silvestre a Cambrils, que eren 4km, per una causa solidaria, seria el dissabte 27.
entreno trail
Va ser quan vai pensar en anar-hi, no estava del tot segur, era massa aviat, em feia por per les possibles lesions, era massa aviat.
A última hora decideixo anar a Cambrils, vaig pensar, és com fer una serie llarga i em serviria per anar agafant ritme. Al matí sortiria a fer 60 minutets de trail suaus i sumats als 4km de la Sant Silvestre seria un bon entreno.
Uns 400 participants hi van pendre part, la sortida va ser ràpidissma, tractant-se d'una cursa de 4km ja m'ho imaginava. Aguanto fins al km2 molt ràpid, no controlo el ritme, no porto rellotge, el meu cap pot més que les cames i el cos. Em noto pesat, nadals i un mes sense fer res es nota. Allí el ritme baixa, la tornada amb un lleuger airet vorejant la costa endureix el ritme. Al final entro 9è en un temps sub12' per fer 3'510m. 
Una gran Pilar Rus guanya la seva primera sant Silvestre en que completarà un triplet, Cambrils, Reus i Hospitalet.
acabada la sansi de Cambrils