Pàgines

dilluns, 23 de març del 2015

10K AMPOSTA

Després d'un llarg periode sense competir, ja tenia ganes de fer alguna cosa i tornar-me a enganxar al mon de les curses. Últimament disfrutava i disfruto molt en els entrenaments i em costa agafar el ritme i la xispa que el mon de la competició exigeix.

És per això que decideixo anar als 10k Amposta. pensó que m'agradaria arribar en millors condicions però les irregularitats en algunes setmanes d'entreno, feina i altres no em permeten entrenar bé. Ara toca organitzar-se bé per tal de poder tenir una bona regularitat. Sembla que de momento la solución l'he trobat, canviaré horari d'entrenaments sacrificant altres moments del dia,`però és el que toca, sense sacrifici, esforç i constancia no podré aconseguir allò que em proposo, cert tot el que em diu la Gemma.


En aquests 10k intentaría portar un ritme complicat pel poc volum i qualitat de km a les cames, la idea seria intentar anar a 3'35 marcant objectiu al km6 en 21'35", objectiu que assoleixo degut a que el 1erkm el passo en 3'27 i el 2n en 3'24" i el 3er en 3'33'', a partir d'aquí passo el 6 en 21'30", fins aquí tot és correcte.
Una lleugera pujada s'atraganta perdent posicions i ritme, tot el que havia guanyat ja havia perdut, el km 7 el faig en 3'50 i el 8 en 3'57", torno a perdre els segons que em faran falta per fer sub 36', dos km en pujada que es fan difícils. Tot i això aconsegueixo acabar en 36'20'' en 14ena posición de més de 200 corredors.