Pàgines

dimecres, 27 de febrer del 2019

X MITJA MARATÓ DE CAMBRILS 19

Havia estat al 2012, 7 anys després hi tornava.. una de les mitges més planes que he fet, amb un circuit a dos voltes, a mi particularment aquest tipus de circuit a mi m'agraden, vas veient corredors quasi tota l'estona i et van animant.

Arribava a Cambrils a les 8.30, allí em dirigia a fer un cafè i seguidament a escalfar. Era dubte si córrer o no fins a últim moment, unes molèsties al genoll desde el dijous abans de la cursa em tenien preocupat. El mateix dia escalfant el dolor era intens.

amb Pilar, guanyadora absoluta de la mitja cat femení, just abans de la sortida
Vaig pensar que probaria, almenys sortir i veure com em va, si notès alguna molèstia doncs ja pararia o baixria ritme; era una altra proba bona de cara la preparació de La Marató de Barcelona i la volia fer.

Ja a la línia de sortida i havent escalfat, el dolor no era tant intens, em preocupava com aniria empitjorant el dolor a la cursa i sobretot a la post cursa.

Sortida a les 10h05', sortida ràpida per col.locar-nos amb el grupet de Kalenjins on ens marcarien el ritme Ferran De Torres o Miguel Godoy, dos llebes de luxe amb majúscules. El primer km el passem ràpid, 3'31'', a partir d'aquí els captains kalenjins es posen a ritme, la tripulació formada per Enric, Ramon i jo mateix.
kalenjins bus

La idea era córrer a 3'44''-45'', anem passant tots els km perfectes, clavats, com el millor rellotge britànic. El dolor persisteix, però intento no fer cas, ja veurem al final com va i com acabem, vull intentar acabar.

Al final i ja al 17 el fem a 3'36, allí el Ferran ens diu al Miguel i a un servidor que es queda amb l'Enric i el Ramon i que nosaltres tirem, així ho fem; acabant els últims 5km sub 3'40''/km, acabant amb 1h17'38'' a 3'41'' de mitja.
concentration boys
I acabem una setmana més amb 100km a les cames!! 

Ara ja queda només resar per tal que el genoll que a dia d'avui va millorant , no empitjori i ens deixi disfrutar d'una de les millors maratons, la Zurich Marató Barcelona!
amb l'Anna, s'està enganxant a les curses