Pàgines

dilluns, 26 de juliol del 2010

1a CURSA NOCTURNA DE SANT JAUME (REUS)

Aquest passat divendres es disputava a Reus la 1a cursa nocturna de Sant Jaume. Jo no hi havia d'anar però era a Reus i els Plomistes calia anar-hi, així que a les 21h ja rondava en busca del meu dorsal, sabia que era una cursa que per distància seria ràpida, però que no donaria temps a que el genoll em faci mal.
jo només volia probar l'estat del meu genoll fins que em facin la resonància i em diguin el que he de fer i estigui clar el que tinc, de moment només volia buscar sensacions en una cursa nocturna i curta.
Només arribar a la recollida de dorsals, faig una volteta per la fira amb la Gemma i posteriorment el calentament, ja que calia fer-lo bé. Allí calentant ja començo a veure algunes màquines de l'asfalt com Jorge De Andres, Fernando Flores, Marc Balanya, Pere d'obrint traça i alguns més, alguns corredors dels Ploms molt ràpids com el Miquel, MBarak, Youness, Raül,  també hi ha cares que fan bona pinta però no conec, ai´xi que harem de fer el que poguem i no fer-me més mal del que tinc ja que em recomanen que només faci Bici o natació però l'espineta d'aquest parell de curses que em queden serà per mi important fer-les.
La cursa té la sortida i arribada al parc de la festa, prop del camí dels Roquis, on continuarem fins arribar a Riudoms i alli tornar, sempre sent nit i sense il.luminació , sols la dels nostres frontals.
La cursa dona el tret de sortida a les 22h, la gent surten com a "bojos", el ritme és frenètic, estem anant a 3'10'' el primer km, on el grupet del davant esta tirant fort, després i cap al km 3 ens despengem el Fernando Flores i jo però continuem (donarli les gràcies al Fernado que em va fer tirar en un punt complicat de la cursa) veient el grupet del davant fins al km 5 on després uns continuos girs fan que no els veiem, aguantem a ritme i ens equivoquem en un punt on la senyalització no era massa bona degut a que fins que arribabem al mateix punt i parant molta atenció no veiem, després ens agafa un corredor i arribem els 3 pràcticament a l'sprint.
Les sensacions van ser prou bones i em vaig notar bé, però sense forçar massa ja que fa por quan estas lesionat que això pugui anar a mes.
Finalment entro en la 9a posició pràcticament junt amb el 7è i 8è recorrent la distància de 8700m en 31min, sent un circuit en alguns trams durs en fortes pujades i en tram de riera molt pedregos.
Ara a per la última cursa que serà a l'Espluga i que faré el que pugui ja que aquest any no la puc preparar com m'agradaria.