Pàgines

dimarts, 13 de juliol del 2010

INFORME MÈDIC, RESUM CLINIC!

Avui i ja no podia passar per més, des de fa 4 mesos llargs, bueno concretament dos setmanes abans de fer el amrató de Barcelona un fort dolor al genoll em va assustar quan en una visita al CAP del Morell em van dir que no podia correr el marató de barcelona, jo li vaig dir que no, impossible (impossible is nothing), em va dir que jo mateix, però no m'ho aconsellava.
Aixi que les dues setmanes previes al marató de barcelona que va ser el 7 de març vaig fer repòs absolut i semblava que m'havia marxat, així que durant el calentament a Barcelona minuts abans del marato amb el Ronald Fargas vaig notar un lleuger dolor que em feia preveure que no seria un dels meus millor dies, però les ganes de disfrutar, de correr, de fer allò que m'agrada es van sobreposar a aquella lesió que no volia pensar que tenia.
Desde el principi fins al final i mes concretament a partir de les 2h de cursa el genoll cada cop es sentia mes, al final vaig acabar però no podia baixar ni les escales del metro ni pujar escales, el mateix dia va ser fatal.
Despres uns dies de repòs em van posar al lloc i semblava que tot havia passat però NO, ara cada cop que sortia a correr em notava alguna cosa al genoll, alguna cosa que em tivant cap als 45min d'entrenament i sobretot en baixades, és a la part interna del genoll dret, el matix genoll de fa 4 mesos.
Em demano visita a Medicina de L'esport a Reus i avui mateix em diuen que el dolor que tinc no és massa greu a priori però que s'han de fer unes radiografies per veure la lesió clarament i a partir d'aqui veure el que passa.
El doctor em diu que és un dolor a la cara interna de la rotula i en codilio fermoral intern, ara a fer-me les radio i recuperar-me del tot el més aviat possible.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Recuperat que el mes de febrer, tens que vindrer a fer la Marato de Valencia amb el teu amic i company valencianet. Anims i ens anem parlant. Maquina amb temps seras un raig una altra vegada.
CARLES DE SANT CARLES.

Anònim ha dit...

hola carles,

clar que si,aviat aixo estarà recuperat i intentare posar-me a l'alçada que ens demanara el marato.
ens veiem aviat amic!
robert

Anònim ha dit...

Robert despres de veure el teu genoll per dins crec que esta igual de fort que es veu per fora,aixo no sera res no impedirà que continuis els teus reptes.Endevant qui es bo es bo,ens veien el finde.
Carme la fan nº1 (jejejeje)

Anònim ha dit...

hola carme
moltes gràcies, aixo és el que em van dir, que no seria res, és el que espero, ara de moment la ressonància i a veure el veredicte final. gràcies carme!
robert