Pàgines

diumenge, 8 d’agost del 2010

PROVANT NOVES SENSACIONS.

La veritat és que el kit de la qüestió de tot es passar-ho bé i disfrutar del que estàs fent. Avui he probat una sortida en bici de carretera, mai abans hi havia anat. Si t'agrada fer esport qualsevol cosa és bona i divertida, t'ho pots pendre com un entrenament, com una sortida tranquila, sempre pensant en la sort que tenim de poder fer tot això i el bé que ens fa sentir quan ho fem.
En primer moment no ho tenia massa clar, no tenia la ruta clara, la bicicleta de carretera té els canvis diferents, rodes mes petites, és pot anar més ràpid, tot el trajecte ha de ser per carretera, pot ser era el que menys m'agradaa.
Ja havent pres la decisió d'anar, agafo la bici de l'Albert que em deixa ahir per la nit tota a punt per fer km i a les 9h del matí ja surto direcció Faió per fer uns primers km d'escalfament i agafar el "truquillo" de la bici, canvis, frens, postura, etc.
La cosa m'agrada, la bici va prou bé, per mi molt bé, aixi que al km 5 dono mitja volta i torno direcció la Pobla i ara sí, comença l'aventura.
Primer decideixo anar cap a Batea per una pista recent asfaltada, un bon lloc per entrenar, arribo a Batea i torno cap a Vilalba, allí espero a l'Albert i la resta de Bici-ats que han anat a fer el recorregut de la propera TRENCA TORREMPERS, podeu trobar més info a:  http://bici-atsterralta.blogspot.com/ , us animo a participar, us agradarà segur.
Bueno, allí son festes i ells es queden una estona per alli, jo decideixo marxar cap a la Pobla, ara toca una forta baixada que he d'anar frenant la bici perque s'està envalant massa i jo no ho controlo encara del tot bé ja que en la primera sortida cal probar les sensacions.
Arribo a la Pobla i faig encara uns 5km més per la carretera direcció Faió un altre cop per acabar de completr la matinal en un total de 50km, que no són molts però m'he així em quedo en les ganes de fer-ne més la propera sortida.
En difinitiva una soritda molt bonica i en unes sensacions totalment difenrents a la BTT, la qüestió era pedalar i recuperar el genoll aviat.
Aquí va una foto de la sortida que m'ha fet el meu fotògraf personal, aquell que normalement m'acompanya a les sortides i després de fer-me la foto se'n torna.