Pàgines

divendres, 13 d’agost del 2010

SORTIDA BTT 12-08-2010

Avui tocava sortida en lo company Victor del Morell, la ruta no la teniem clara, finalment el Victor, que ja em va quedar clar que li agraden les pujades, em va portar sortint del Morell, direcció la Selva del Camp per camí, allí vam agafar un tram de carretera direcció a Vilaplana, tot això mentres el Victor em deia que el ritme era bo, al tram de carretera pujant aconseguiem portar un ritme constant, mentres em deia: veus Robert allí dalt, jo només veia les antenes de la Mussara, em deia allí anem, pujarem fins allí, es molt bonic, és una pujada forta però xalarem, jo si si Victor, tu manes!

El camí cada cop més enpedregat i més dret, ell em deia aviat arribarem a la carretera o ens quedaran un parell de km per arribar a l'Albiol, jo vale vale Victor, les vistes impressionants, el cami molt bonic, enmig d'un bosc i amb molta sombra, m'ho estava passant molt bé.
Finalment arribem al tram de carretera i continuem amb el nostre ritme, el Victor que controla el ritme em diu que és bo, jo segueixo allí i el genoll tampoc diu res.


Finalment arribem a l'Albiol i alli ens trobem que no podem fer cafè de rigor, el bar està tancat, decidim anar fins a la Mussara i des d'allí baixar per la carretera fins a Vilaplana i allí poder fer el caferet.
Des d'allí ja tornem cap a casa, cap al Morell, passant un altre cop per la Selva, Vilallonga i el Morell, en total una ruta de dificultat mitja-alta i semi exigent per la gent que no fa bici normalment, un total de 61km i un desnivell acomulat de 2000m.
Espero repetir la sortida, t'ho deixo per escrit Victor. Ah, també endavant amb els tesu reptes, el que em vas comentar els pots conseguir tots.

2 comentaris:

GinesGon, la fruta del campeón ha dit...

Ets una makina!
Ara sol te falta pegar-li a la bici...
D'aquí poc, al costat de Contador...
Anims crack!
Ens veiem!!!!

runner's ha dit...

Hola Gines!
ara he de fer una mica de bici, a veure si el genoll es millora i no li he de fer res.
a veure si fem alguna sortideta i parlem, aquestes son les millors per disfrutar, amb bons amics i un bon lloc, sigui en bici o corrent. que me'n dius?
robert