Pàgines

dimarts, 1 de març del 2011

ENTRENO PER BARCELONA!

Avui i per qüestions de feina he fet una sortida turística per Barcelona. He sortit de la zona on tinc l'hotel, Avda. Diagonal prop de Avda. Sarrià, he agafat diagonal avall fins a arribar a Torre Acbar, on la seva il.luminació nocturna és espectacular.
Després de gaudir d'aquest joc de llums he tirat direcció Sagrada Família, dos dels llocs que passarem el diumenge, dia del marató.


I des d'allí he tornar cap a l'Hotel per tal de duxar-me i sortir a sopar alguna cosa. El que m'ha agradat és la quantitat de gent que m'he pogut trobar corrent, sempre és bonic veure gent que practica aquest esport. el que no m'ha agradat és que cada moment havia d'estar parant pels cotxes, però he fet com jo l'he vatejat amb un tourist running.
Al final 10km en 46', prou bé i cada cop més recuperat del genoll, si que és cert que ara em falta agafar la forma i fer els km ja que anire al marató havent fet molts molts poquets quilòmetres.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ROSICH: Bones Robert vec que ja tens un troçet de la marato patejada, el nervis ja els tinc a flor de pell . Ja saps si vas de llebre de 3:30 , si vas aixi haver si ens trobem i em puc junta en valtres.Espero que el genoll ja et vagi millor. Salut i km's

robert ha dit...

hola ferran
no et posis nervios home! Ja veuras que aixo passa rapid, pensa que es un dia per disfrutar de veritat val la pena.
Jo estare per alli ja em veuras segur!
Anims que ja falta poc!