Pàgines

dijous, 21 d’abril del 2011

CARRETERA DE LES AIGÜES.

Com de vegades ens costa sortir a entrenar, com busquem les mil i una per no anar-hi, que fa fred, que fa calor, que he acabat tard de treballar, que he d'anar a fer la compra, moltes són de vegades aquelles raons o excuses que busquem interiorment per tal d'evitar d'anar a entrenar.

El millor és posar-se o marcar-se un objectiu i anar a per ell, d'aquesta manera aconseguirem esforçar-nos i soritr a entrenar. A mi m'està passant aquests dies que per feina em trobo a Barcelona, he de buscar alguna cosa per tal de sortir, encara que sigui tard. La millor manera és quedar amb algú que em porti a algun lloc que no he anat mai, amb la qual cosa això ja em motiva, conèixer llocs nous i amb companyia de gent que fa temps que no veus encara millor.

Ahir i despres de varios dies en l'intent vaig sortir a entrenar amb el company Quim Rodriguez, ell viu a Barcelona però és mig de la Pobla; va ser ell qui em va dir on aniriem al rebre la seva trucada; Robert! avui anirem a la Carretera de les Aigües, jo n'havia sentit parlar i molt millor que correr per la Diagonal, almenys respires aire pur.
Es un camí que transcorre per la muntany de Collserola on el camí ens permet tenir una eprfecta panòramica de la ciutat, per un costat tota la ciutat de Barcelona ambtota la seva extensió i el mar i per altra la gran massa forestal que s'exten pel Vallès.
En total disfrutant del paisatge i de la companyia del Quim vam fer 12km acabant ja a les fosques amb 58' de rodatge suau!