Pàgines

diumenge, 19 de juny del 2011

10K LA CANONJA

Avui hem pogut gaudir d'una altra  matinal atlètica a La Canonja. La cursa era un 10km, pels carrers de la població, això feia preveure el grapat de girs que podriem trobar.
Només arribar ja es comença a veure tota la flor i nata de la provincia,  i jo agraït i molt d'aquesta bona participació i disposta a disfrutar molt. Allí ja saludo a Jorge de Andres amb qui faig el calentament, a Manel Navarro, Bruno, LLuís, etc, etc, etc.
Despres d'un bon calentament es donarà el tret de sortida a les 9h del matí. La sortida és força ràpida tot i fer una lleugera pujada, passant el primer km en 3'24, un ritme que veig que puc portar força bé, allí ja formem un grupet, on es troba el Jordi Mallart i el Pere Gomès (que demostra que serà un incombustible), que estan demostrant un bon moment de forma.
El km 2 el passo en 3'29'', i encara veig que el ritme es pot seguir, però ja abans del 4km, ens trobem amb una pujada que et trenca el ritme i molt, i per alli i hem de passar dos cops, això vol dir i jo en aquells moments ja penso que serà la clau de al cursa, alli es poden perdre 10-12 segons per volta, i és el 4art km que em surt a 3'41. El grup no es trenca i aguantem el ritme i decideixo utilitzar la tàctica not to look at the clock, la qual veig que em va força bé així que corro sols per sensacions, i em sento prou còmode.
Sense arriscar em planto ja a l'últim km i marco un parcial de 3'29'' un altre cop, aquí si que em falla no mirar el temps, ja que em quedo en un temps de 36'06'', a 3'36''/km entrant a l'esprint amb Juanma Nieto.
Felicitar el bon carreron de Ferran De Torres, marcant un temps de 34'01'', i també és d'agraïr la cursa tot i no ser ràpida que estigui aqui al costat de casa.
Ara a la propera més i millor, la veritat és que portant un mes i mig entrenant em torno a trobar sensee cap molèstia i en cada cursa millorant molt respecte a l'anterior, apreciant i fent un anàlisi de les coses que no he fet o he fet malament per la proepra millorar-les. En difinitiva que no estamos tant mal!!

5 comentaris:

Biel ha dit...

no estamos tan mal? 36'06'' !!!!
quin viatge!
felicitats nen!

Ramon B. ha dit...

Jo quan sugui gran també vull còrrer tan ràpit.

robert tarragó ha dit...

Biel, s'ha de millorar encara, ara em começo a tobar bé. gràcies!

robert tarragó ha dit...

Ramon, tu quan siguis gran faras la cursa del llop i seràs llop, recorda el que t'he dit!
una abraçada!

joan ha dit...

molt be robert, a la propera a millorar mes que tu pots!