Pàgines

dimarts, 1 de juny del 2010

La Pobla de Massaluca 4a proba de l´ Open BTT- Costa Daurada

Aquest diumenge passat es va disputar a la Pobla de Massaluca, la quarta proba de l'Open BTT Cosata Daurada.
El circuit dissenyat pel corredor local Josep Cutrona (Bepo), gran amic i persona, a part d'estar molt fort en Btt, va buscar un recorregut pels voltants del poble d'un total de 7,4km molt divertit i bonic, molta senda de baixada sense trams no massa tècnics va fer que a tothom agradès molt el circuit. També cal dir que el circuit tenia fortes pujades on els corredors no tant en forma havien de baixar de la BTT i caminar.
L'assistència va ser prou bona, uns 70 corredors que van haver de donar depenent la categoria 2, 3 o 4 voltes al circuit; un circuit que va estar perfectament senyalitzat.

Jo no hi vaig pendre part, vaig estar per allí pel que fes falta, donant un cop de mà als companys bikers, Bepo em va comentar la possibilitat de tancar la cursa corrent i així ho vaig fer (de pas ja feia el meu entreno) passant la última BTT per meta vaig fer tot el recorregut tancant cursa. Vaig disfrutar moltíssim, el dia abans ja li haviat fet un parell de voltes i em va agradar molt,fortes baixades en senda, i les pujades força dures però per dintre bosc, així que mentres estava fent la última pujada una trucada del meu amic Bepo em va dixar sense respiració quan em va dir que m'esperaven per fer d'Spiker, per l'entrega dels premis, així que un fort sprint i cap a la meta, em faltaven encara un parell  de km però la forta calor i l'al.lergia ja em costava respirar comodament.

Finalment cal felicitar al Club Ciclista Bici-Ats Terra Alta que capitanejats pel Sr. Cutrona van fer possible gaudir d'aquesta proba i d'un circuit magnífic als voltants de La Pobla de Massaluca, i donar ànims perquè aquesta proba es continui fent, hi ha un bon grup per tal de donar-li una bona continuïtat.