Pàgines

dilluns, 16 d’agost del 2010

CURSA DE FESTES DE FLIX!

El passat dia 14 d'agost es va celebrar la cursa de festes majors a Flix, on els companys de Flix, Alex, Albi, Xavi entre d'altres també en prenien part.
Finalment estava entre Maials i Flix però sent festes a La Pobla i a Bot, decideixo que el millor és anar a Flix, també es tracta de participar en aquesta cursa organitzada pels amics de Flix.
Així que tot i fer tard el divendres per la nit, a les 10h del matí esmorzar i cap a Flix, sabia que la meva cursa seria cap a les 13h aprox.
Només arribar alli, ja veig els primers megacracks calentant, entre ells com no, Benito Ojeda, els seus companys i també veig 5 marroquis, jo penso, buenoooo!!!!quin nivellllllll!!!!! vaig a fer la inscripció i a calentar una mica. Avui tocava una mini-prova pel genoll, la qüestió és anar agafant un ritme i intentar mantindre'l tota la cursa.
És ja el nostre torn i seran 8 voltes de 500 metres aprox. cada volta, els bons surten com a llamps, jo intento portar el meu ritme, no volia tant ràpid, però el ritme de la cursa fa que sigui així, començo de menos a més i m'està anant molt bé, cada volta poso mitja marxa més, em noto comode pero no vull forçar a la mini-baixada que ens trobavem un tram del recorregut.
Finalment aconsegueixo fer els aprox. 4km en 13'19'', a un ritme mig de 3'28''km, un ritme que ara per a mi és molt ràpid ja que porto temps sense entrenar bé, sensacions prou bones. Un molt bon ambient de cursa, amb molta gent pels carrers.
Felicitar als companys de Flix per la seva gran cursa, també a l'Alex, a veure si m'ensenya el túnel secret que em va dir. També a l'Albi i Xavi que s'estan recuperant de les seves lesions i que aviat recuperaran les seves millors versions, anims i a continuar aixi!

by robert