Pàgines

dilluns, 17 de gener del 2011

RESUM RUNNIG FESTES SANT ANTONI.

Un any més ja hem passat les festes de Sant Antoni a La Pobla de Massaluca, en aquests dies és molt dif´cil poder compaginar entrenaments, anar a tots els actes, sortir de festa per la nit, etc. Suposo que això ens passa a tots, però com dic jo sempre hi ha algun moment que podem trobar, segur!
El dijous passat ens dirigim cap a la Pobla, amb la meva dona i mun cunyat que no volia pujar però al final s'apunta. Només arribar sopar i ja hi ha el primer acte, un espectacle de màgia i Discomòbil, jo sols puc anar a la Disco.....alli hi trobarem algunes sorpreses aquest any. Bé a lo tonto i sense voler fer tard se'm fan les 5AM amb lo qual sols podre dormir 4hores ja que a les 9 em vull despertar per anar a correr.
La ruta a fer el divendres, serà anar a la Punta del Duc, ens trobem a la Pobla a uns 6º, amb molta boira, agafo el tram de carretera direcció Riba-Roja i cap al km 4 trobarem indicat el camí a seguir per anar a la Punta del Duc, avui no tindrem la sort de gaudir de les magnifiques vistes que ens deixa la Punta del Duc, des d'allí podem veure el riu Matarranya i la seva unió en l'Ebre, també el campanar de l'antinc pobe de Faió, ara inundat per l'aigua. i també si tenim la sort podem veure alguna àliga cuabarrada o bé algun voltor, potser el més comú a la zona.
Mentres anem a la Punta del Duc, també ens trobem en un seguit de trinxeres de la Guerra Civil. Bé el trajecte es fa fàcil i el ritme que vaig portant és prou bo, em trobo bé. Arribo a la Punta del Duc i entre la boira s'aixeca un voltor, res, a un metre meu, increible.

Just em va sortir del darrera de la bandera, on si agafem un dia sense boira podem contemplar les vistes magnífiques que he comentat.
Ara el camí de retorn serà una mica més dur, ja que m'espera una forta pujada d'1km aproximadament i he d'arribar a casa per poder assistir a l'altre acte de festes, no tinc temps de masses coses. La pujada desde la Punta del Duc, es fa per un senderó, em costa, ja que el ritme que vull portar no el puc seguir pujant, aixi que vaig fent.

Al arribar a casa, em sento molt bé, he pogut fer l'entrenament que em tocava tot i haver dormit poc, i al final m'ha sortit 15km.
Ara ja puc assistir a tots els actes, tant els del matí com els de la tarda i nit.
Per la nit, com no, i com son festes toca el ball, estar amb els amics, família, dona. Jo penso que no faré molt tard, ja que sols he dormit 4hores i el cos està cansat pero el dissabte al matí vull tornar a sortir a entrenar, finalment i després de tots els actes me'n vaig a dormir a les 6h AM i a les 9h:30 AM em sona el despertador. Avui toca una mica més que ahir, ho sé i per això el llit es resisteix més, res en uns minuts ja estic de peu i en uns minuts mes ja soc al carrer.
Avui vull fer un farlek, agafo la pista de la Fatarella, fins al pont de berrús (carretera de Riba-Roja). Primer un calentament d'uns 20min i despres un 5X3+2+1, amb aquest joc de velocitat, alguns minuts em van tocar fer-los en pujada, jo anava seguint els temps, el cami era el que hi ha, ara puja, ara baixa, m'ho passo molt bé fent aquest joc. En tot això arribo al pont de Berrús, porto 12km, ara en condicions normals hauria acabat però el trajecte escollit em deixa a 10km del poble i amb una forta pujada per carretera de 4km,
al final arribo al poble justet justet per anar al concert-vermout, en total 22km i el cos aguanta prou bé tot i no haver descansat massa.
Ara a gaudir del que queda de festa. Aqui una imatge dels tres mosqueteros, demostrant que vaig anar de festa! A l'esquerra els tres mosqueteros, i ala dreta fent el típic "calmant" de festes!
L'últim dia, ja m'ho havia organitzat així, anant a dormir a les 8h am no seria possible sortir a correr a les 9:30, així que diumenge, el setè dia descans!