Pàgines

divendres, 29 d’abril del 2011

ENTRENAMENT PASSAT PER AIGUA!

Ahir i només arribar a l'hotel, venint de Badalona havia quedat en Victor Gonzalo ( Victor Go) per fer una sortida conjunta, el pla era jo sortia de l'Hotel direcció les Glories i em trobava amb ell que pujava de les Glories. 
Així que cap a les 19:35 em truca el Victor i em diu que està caient un bon aiguat, jo estava dintre de l'hotel i no m'enterava, em diu que sortim igual i jo perfecte.
Només sortir de l'hotel plou poc, però com diu la dita, per poc que plou, plou prou!!i cap als 2km ja cau una trompa d'aigua que fa que m'hagi de parar obligatoriament, ja que cada pas de peatons semblava que m'hagues tirant a una piscina.
Decideixo parar-me i trucar al Victor, però és ell qui em truca i em diu que podem tirar una mica més que ens falta poc per trobar-nos, així que ho fem. Només faig 200m que ens trobem i alli ja ens parem ja que no podem fer res mes, deixem que pari una mica de ploure i cadascú tornem cap al nostre lloc d'on veniem. A la espera de que la setmana que ve faci mes bon dia, i poguem fer una bona sortida i aprofitar la companyia d'un dels millors corredors que tenim, acabant el marató d'aquest any de Barcelona en 2h35', ufff! Quin crack! en majuscules que és i ha estat!!!!
Aqui la foto mullats fins als ossos!!