Pàgines

dimarts, 12 de juliol del 2011

CURSA DEL LLOP 2011. QUINA TORRADA!

El dissabte passat es va celebrar la XIX edició de la cursa del llop.
Aquest any anava a fer la cursa de muntanya acompanyant al Ramon Barceló que prenia part en totes les probes de la cursa del llop.
Ja arribant d'hora i dinant a Tortosa, sobre les 14h arribava el Ramon de fer la proba cicloturista i arribava molt bé de temps, havia cobert la distancia de 180km.
Es donava el tret de sortida a les 14h30 i amb uns 26ºC, la temperatura era força bona, sabiem que encara faria mes calor quan sortis el sol. Just abans de començar em van proposar de portar una camara frontal per grabar part de la cursa per TV3, pel programa temps d'aventura, al final vaig haver d'acabar amb la camera a la ma, ja que molestava bastant degut a que portava gorra.
 
A l'inici anavem a un ritme molt tranquils,conservadors, ja que es tractava d'arribar, el temps donava igual. El Ramon va acusar la bici i també patint bastant pel seu genoll, ja que se li ha confirmat una tendinitis bastant forta. Esperem que es recuperi el més aviat possible i continui amb tanta energia com ha demostrat sempre. També espero que la meva ajuda li servis d'alguna cosa, encara que no vam aconseguir entrar a temps,jo vaig intentar estar alli tota l'estona, animant-lo.Una llàstima perquè fisicament n'està capacitat i tal com li vaig dir: Ramon, tu ets capaç d'això i molt més!
Un mal dia el podem tenir tots!ara toca recuperar-se aviat!