Pàgines

dimarts, 4 d’octubre del 2011

4a CURSA URBANA LA GALERA

Era el torn de la 5ena proba del circuit running series de les Terres de l'Ebre, aquest cop em tocaria anar fins a La Galera. Després dels entrenaments que estic portant no era un dels millors moments ni de lluny per anar a afrontar un 10000 en garanties ja que de  moment ni tinc ritme, ni res. Els dubtes eren molts, tants, que fins i tot vaig planterjar-me l'obció de no anar.  Només un problema, si no anava no podia puntuava, així que tant si com no, amb l'estat que estic hi havia d'anar.
Un cop arribat allí, em trobo als amics Judit Juncosa i Vicenç Laiz que no va poder córrer, encara amb molèsties a l'esternon, erpero poder veure'l aviat corrent per aquestes curses. També, com no,em trobo a l'amic Joan Roca (amb qui he compartit moltes curses i experiències, moltes viatjant junts i moltes havent quedat al lloc de la cursa) i la seva filla, la Julia Roca, tots dos lluitant per guanyar a les seves respectives categories, des d'aquí seguiu amb aquesta linia i ho aconseguireu!
A partir d'aquí i havent recollit el dorsal i ja en ple calentament, tots els fieres, Ferran de Torres, Xavi Royo, Llorens Sales i un company d'equip, Xavi Prim que venia a donar guerra.
Només a la línia de sortida i ja posat al 100% amb la cursa al meu cap només hi havien les paraules que m'havia deixat el Jordi, unes paraules que em vaig grabar al cap i que vaig dur a terme.
La sortida va ser molt ràpida, amb un grupet de 7-8 corredors, amb els quals passem el primer km amb força girs, ja que anava per dintre el poble a un ritme mig de 3'30'', jo em sento cómode i aguantaré alli fins que decideixi o vegi que es un suicidi segur fer-ho, així que al km2 es torna a canviar el ritme i ja el passem a 3'20'' de mitja, el ritme el puc seguir bé, em sento cómode de cames pero desconfiat encara del meu cos, no se com pot reaccionar amb el pas dels km.
Cap al km 3'5 s'estira els 3 primers i tinc a uns metres a Xavi Royo, no cal arriscar ja que ara ve el km4 al 5 on haurem de reservar forces per tal de poder afrontar la resta de km en garantia.

El km4 al 5 em surt el més lent de tots a 4' de mitja, al qual perdo 20-30'' respecte als altres km, però penso que no passa res, ja que les sensacions a la meitat de la cursa son bonissimes, no només em noto capaç de mantenir el ritme sino inclús de pujar-lo, això em dona ànims i vaig pensant km a km, pas a pas i així arribo fins al 9 amb bons parcials i pensant que passara a l'últim km, no se si el cos dirà prou o voldra seguir, doncs la sorpresa per mi es que el cos diu que hem de seguir apretant i aconsegueixo fer l'últim km a 3'35'' entrant amb un temps final de 36'31'' i en la 5ena posició de la general i 3r de la categoria, aguantant el 2n lloc al circuit.
Em quedo amb el positiu, les bones sensacions que he tingut, la sensació de progressar correctament i que s'està anant pel bon camí!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I tant que vas pel bon camí!!! tot i no estar a tope estàs donant guerra per davant. Ànim crack!

Ju

robert tarragó ha dit...

Seguirem per aquest camí que és el que toca, ara toca aquest estat de forma, mes endavant ja veurem!gracies