Pàgines

dimarts, 8 de novembre del 2011

ENTREGA DE PREMIS CIRCUIT RUNNING SERIES 2011

El passat divendres dia 4 va tenir lloc el lliurament de trofeus a l'E.M.D. de Jesús a les 20h30.

Després de 7 magnífiques probes, Deltebre, Camarles, La Pobla de Massaluca, Ametlla de Mar, La Galera, Tortosa i Jesús, vaig poder acabar subcampió del circuit. Un circuit on he pogut gaudir de tots els corredors i molt bon ambient a cada cursa.

Aquest circuit un cop el vaig començar vaig veure la possibilitat de fer-lo tot. La primera cursa al maig va ser complicada, en aquells moments anava resorgint de la lesió però volia probar el meu estat, però inesperadament una bona posició em fa fer ilusionar i poder fer algo al circuit.

Les properes tres curses eren complicades per dates, una al juliol, una a l'agost i una a principis de setembre sabia que no seria en millor moment, degut a que aquests mesos feia el meu descans anual per tornar a començar la primera setmana de setembre, agafant-me així el re-inici del circuit la primera setmana de setembre, aqui les sensacions van ser fatals, però sabia i era concient que era el que tocava, era massa aviat.

LLavors i començant a entrenar volia afrontar les tres últimes, totes al mes d'octubre amb garanties per quedar ben posicionat al circuit. Així que la primera de l'octubre amb bones sensacions i les dos últimes ja molt mes be i cada cop millorant temps, sense fer entrenament específic per curses de 10000, finalment una combinació de resultat + regularitat = subcampió I circuit Running Series de les Terres de l'Ebre.

Contentíssim, molt content, el córrer és molt important per mi, poder-ho fer em fa sentir genial . Un dia com aquest et fa pensar en tots els moments que has passat, els meus inicis, amb qui van ser, com corria, per on ho feia, la meva primera cursa, amics que he fet, etc. Records inoblidables!

Un vespre molt bonic, no solament pel premi, sino també per veure allí a molts amics presents, l'Albert, Ricard, Joan, juntament amb la Gemma i Josep Garcia, tots presents a l'entrega de premis. Més tard i va estar també amb nosaltres Toni i la Cris,que feia molts dies que no ens trobavem, a tots ells moltes gràcies per haver compartit aquest moment. 
En aquest acte ja es va presentar el calendari de les runnig series 2012 amb 10 proves, totes de 10km.


Finalment la classificació absoluta masculina va quedar de la següent manera:

1- Xavi Royo Curto
2- Robert Tarragó Colomer
3- Luis Fco. Puentes Garcia

En categoria femenina:

1- Pili Vidal Loto
2- Celia Callarissa Bel
3- Judit Juncosa Gibert


1 comentari:

Jesús ha dit...

Enhorambona crack!!