Pàgines

dijous, 15 de març del 2012

32 ANYS VS 32KM

El passat dilluns vaig celebrar el meu aniversari, aquest any en tocava 32, i com ja vaig fent any rera any també tocava el que vaig dir que faria que consisteix cada dia del meu aniversari faria els meus anys en km.
Aques any el dia abans havia estat la mitja i podia aprofiar per fer els 32km el diumenge però vaig pensar que tal i com havia dit els havia de fer el dia del meu aniversari, o sigui l'endemà de la mitja de Cambrils.
Així va ser acompanyat dels últims 25km amb Sergi Bel vaig poder completar els 32 km i complir la meva paraula un any més i fent-me el meu auto-regal d'aniversari els 32km vs 32 anys!! Sé que potser no era el millor dia per fer 32km però amb més o menys temps havia de celebrar el meu aniversari fent allò que més m'agrada, correr! L'important per mi era fer-lo, ni el temps, ni si el dia abans havia fet una mitja, ni si el dia després tenia més km, simplement volia fer-ho i em feia il.lusió com cada any.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Això té vuitada, Moltes felicitats, amic Robert. Salut i fins aviat. joaquim.

robert tarragó ha dit...

Hola Joaquim!! moltes gràcies!! això de vuitada no ho havia sentit mai jejeje. Espero que ens veiem avuat. una abraçada amic!!