Pàgines

dissabte, 5 de gener del 2013

Sant Silvestre Horta Sant Joan 2012

Bot-Horta per la via verda abans de la Sant Silvestre
 

Arriba l’últim dia de l’any amb les clàssiques Sant Silvestres. Aquest any no podia estar ni a la sortida de Tarragona ni a Reus així que vaig decidir pendre part en la 3ª Sant Silvestre d’Horta de Sant Joan on tota la recaudació seria destinada per la marató de TV3. Em va fer especial il.lusió per varis motius; un el motiu solidari, l'altre la possibilitat de sortir de casa els meus pares (casa meva) o sigui desde Bot corrent per a via verda (12km) per arribar a fer la Sant Silvestre (4km).

calentament, un fred que pela...
La sortida neutralitzada es donà a les 18h amb un centenar de corredors direcció i  arribada al Convent de Sant Salvador on allí ens vam fer una foto de família. Envoltat d'amics a qui feia molts anys que no veia m'hi vaig trobar molt agust, moments com aquests no s'obliden mai.
foto de grup a l'ermita de Sant Salvador
Allí i ja de tornada cap al poble amb la llum de la lluna plena es donaria el tret de sortida de la cursa i amb una distància aproximada de 2km i sense cap llum. 
Un començament ràpidissim amb una forta pujada em va fer possible que  es col.locar-me en primera posició.
Ja a l’entrada del poble un petit error va fer que agafès un carrer que no era havent de tornar enrere. Un cop retrobat el camí havia perdut 5 posicions que va haver de recuperar en menys de 500m i poder entrar primer a meta.