Pàgines

dijous, 24 d’abril del 2014

I CURSA DEL VI DE BELLMUNT DEL PRIORAT

El passat dia 13 d'abril es va celebrar la 1a Cursa de Muntanya a Bellmunt del Priorat. Hi hauria la possibilitat de fer dos recorreguts, mitja marató i 10,5km. 

En aquest cas jo faria la de 10,5km, em serviria d'entreno de qualitat poden correr més ràpid. La mitja marató la deixaria pel Xavi Prim i el Ronald Fargas que acabarien 2n i 3r respectivament de la mitja.

Inici rapidíssim amb una forta baixada, allí marxa un corredor i decideixo anar a per ell, m'hi enganxo i em diu que l'ajudi a tirar ( ell farà la llarga), miro el rellotge i anem a 3'15'', no era el que tenia previst però decideixo seguir. No tinc clar el que passarà però ho probaré.

Al km 3 i poc una lleuegera pujadeta i després de vindre d'un ritme molt alt, el quadríceps em peta, tinc feina per fer la pujada, em costa. Segurament la sortida ha estat massa ràpida.

Ja al km 5 em passen varis corredors i em situo 7è i 8è, anava 2n. Ara tot el que queda es pujada i he de fer el possible per atrapar corredors, baixo el ritme però intentaré no caminar gens. A la primera pujada ja en veig un parell que avanço em situo 5è. Més endavant segueixo sense parar veig el  el 4art, el passo, em situo 4art, segueixo retallant distància al 3er que no el veia i aconsegueixo entrar 4art i 1er Sènior a tant sols 10'' del 3er.