Pàgines

dimecres, 20 d’agost del 2014

SKODA TRIATHLON SERIES

El passat diumenge dia 10 va tindre lloc a Tarragona una proba del circuit SKODA TRIATHLON, el dissabte era el torn dels individuals sprint i olímpic, i el diumenge era el torn per equips també sprint i olímpic.
Aquest any el Borges Trail hi tornaríem a ser presents, la natació la faria el Biel Arilla que li tocaria fer una distància força llarga pel que ell està acostumat, seria de 1500m. Aguantaria a l'aigua un segon lloc amb un temps de 19'27'' i pel davant seu el francès del Tri Montpellier amb 17'50''.
Ara era el torn de la bici, el Prim hauria d'intentar retallar al màxim durant els 40km la petita diferència que ens havíen tret en la natació. El francès no donava treva en cap volta i el Prim va haver d'esperar al 3r corredor per tal d'ajudar-se amb ell i no anar sol, cosa que li hagués passat factura, o no, al final.
Un francès intractable on cada volta augmentava el ritme, fent que els seus immediats perseguidors, el Prim del Borges i el ciclista del Tri Castelló no poguessin retallar. Tot el contrari la distància augmentava.
Al final el Prim arribava a meta per fer la transició amb un temps de 58' per fer els 40km. Just a l'arribada m'havia de passar el dorsal i al treure's el dorsal se li va enganxar al fre de la roda del devant.

Mentres el Tri Castelló va aprofitar aquest moment per marxar i escapar-se, cosa que em va posar nerviós només a la sortida però motivat. Un cop vam treure el dorsal vaig començar a un ritme molt alt, cosa no prevista abans ja que la idea no era pas començar fort. Vaig sortir ràpid per intentar atrapar al 2n clas i també perquè el 4art clas no sabia si era molt lluny i em feia por que m'atrapès.


Ja al km 2 vaig agafar al corredor (Tri castelló) i el vaig passar, em vaig treure una mica de pressió, ara em tocava aguantar.
Vaig fer el pas al km2,5 que seria la primera volta d'un total de 4, el ritme ara és més alt, el públic anima i crida força. Això i la desatenció de les noies que hi havia a les voltes em van fer distreure arribant sobre el km2,8aprox i em vaig recordar que no havia agafat una cinta que donaven per contar les voltes i decideixo tornar fent així uns 600m de més. En aquest moment em va tornar a passar el corredor que anava 3r.

Jo vaig seguir a ritme alt un altre cop per poder tornar-lo a passar, finalment sobre el 5 el tornava a passar.. Ara sí, espero no tenir més problemes i acabar en garanties.
Finalment entro 2n amb un temps de 37'15'' per fer 10k600m i acabem subcampions del Skoda Triathlon Tarragona categoria Olímpic Relleus.