Pàgines

dijous, 8 d’abril del 2010

SETMANA SANTA 2010 2on dia

Diumenge dia 4:
Avui ja teniem planificada la ruta, era fer la via verda la Gemma i jo, ella amb la btt i jo a peu, encara faltava decidir quin rumb agafariem. Finalment decidim sortir de Bot ia anra direcció l'estació del Pinell de Brai.
Així que a les 8 del matí, un cafè, preparació de la bici i cap a Bot.
Arribem a Bot i jo no ho veia massa clar, ja que volia fer uns 30km per la preparació de la meva nova marató, el fort vent em va incomodar anímicament desde que vam arribar a Bot, ja que bufava en ganes, sabia que si anavem molt lluny després si anava a més el vent patiriem molt.
Així que res, arribem a l'estació de Bot, plena de cotxes i gent, i li dic a la meva dona, vinga som-gi (som-hi), cap al Pinell de Brai, baixant dona gust, l'unic que trencava el ritme eren els túnels sense llum i la quantitat de gent que transitava per la via verda aquest dia, la gent que baixava ho feia com a fletxes i els que pujaven en cara de patiment.
Així que la Gemma amb la bici es posa a marcar-me el ritme, i als túnels em feia llum així no em calia parar massa. Arribem a l'estació del Pinell i ella es troba molt bé, i decideim fer un parell mes de km cap avall.
I una foto clar!!!!

Tot seguit i havent fet els quasi 2 km de mes direcció Benifallet decidim trotnar ja que cada vegada sembla que le vent bufa mes fort i la tornada pot ser difícil de seguir el ritme. Així que només fer el canvi de direcció ja es nota el fort vent que haurem de lluitar en contra tot el camí fins arribar a Bot.

Ella amb la bici aguanta força bé i m'estira per anar seguint el ritme, hi ha moments que el vent et frena en sec.

Així que continuant el nostre trajecte estem a punt de passar per la fontcalda i decidim baixar i donar un cop d'ull per allí a veure que tal esta l'ambient, la Fontcalda plena de gent, restaurant, bar, gent banyant-se als "xorros" d'aigua calenta.
Res, que en uns minuts i uns lleus estiraments tornem a reempendre el camí direcció Bot, ara només sortir de la Fontcalda ens esperava una forta pujada i com no, la lluita contra el vent, un dels factors que m'agrada menys per sortir a fer qualsevol esport.

Només a la sortida de la fontcalda i arribant a l'estació de Prat de Compte, la Gemma es posa al davant i jo al seu costat i entre esl dos anem tirant, més ella que jo, es posa rapida com una vala i jo al meu ritme ja que se'm fa dificil seguir-la, però anímicament em va perfecta!
En difinitiva vam gaudir d'un dia molt bonic, tret del vent, vam disfrutar de vistes com aquesta de la foto, i va ser una bona manera de sortir els dos, ella en bici i jo a peu.
Al final 26,5km a un ritme mig de 4'30''km.

joaquim ha dit...

molt bé, parella, ja veig que no pareu. Heu fet unes bones excursions, durant la Setmana Santa. Així m'agrada: sense baixar el ritme. Salut, Robert i Gemma.