Pàgines

dimarts, 11 de maig del 2010

AVANTMATX VIII MARATON INTERNACIONAL MARTIN FIZ

Qui m'ho havia de dir!després del marató de Barcelona on les sensacions van ser bones però em vaig quedar en les ganes de fer un millor temps de les 3h00, arriba el dia del meu 30 aniversari i la Gemma em sorpren amb un gran regal d'unes mini-vacances a Vitoria-Gasteiz que inclou la inscripció a la VIII MARATO INTERNACIONAL MARTIN FIZ, així que si volia caldo, tassa i mitja, toma ya!!! a entrenar un altre cop per una altra marató!!!
Per on puc començar? per la ciutat? per la gent? pel marató?
La veritat és que tot va ajudar a que tot anès molt bé. Arribem a Vitoria el dissabte al matí la Gemma i jo, allí ja ens esperava un maratonià de luxe, Carlos Siscar.
Així que el primer que fem es passar per l'Hotel i deixar les malestes, veure on estavem situats, etc.
Més tard ens dirigiríem a la recollida de dorsals on ja es palpa l'ambient maratonià del diumenge, un ambient diferent, amb 4 o 5 catalans a la llista d'inscrits.
Ens trobem amb Carles Siscar, allí ell ja em começa a explicar els ritmes que hem de portar, el temps que pot fer, bé ho analitzem tot! Carles Siscar,a part de ser una gran persona, com diríem en el futbol, ho és dintre i fora dels terrenys de joc, és un corredor fantàstic, un maratonià amb unes marques que fan por 2h 40 i poc, això ja son marques galàctiques com és ell.
Bé, en tot i això ens informem del circuit, com serà, fins i tot ens informen del temps que tindrem i no pinta massa bé, ni el circuit, ni el temps, però no hi podem fer res.

Pel que fa a la climatologia, ens dona uns 11 graus i pluja, així que haurem de mirar si portem pneumàtics de
pluja.
Tenint tota la informació de la cursa decidim que potser hauríem d'anar a dinar, juntament amb la Gemma, la seva dona i el seu fill, tots unes grans persones que en aquells moments em fan sentir molt afortunat.
Algunes fotos del dia abans de la marató!


 
 
 
 
 
 
Aqui juntament en Carlos i Fabian Roncero
 
 
 
 
 
 
 
Aqui a la foto amb un parell de cracks i un futur crack! Martin Fiz i Carlos Siscar, juntament amb el seu fill Carles (futur crack)