Pàgines

diumenge, 5 de setembre del 2010

INICI TEMPORADA 2010-2011

Avui podria dir que he començat la temporada, de moment no havia fet massa cosa aquest últim mes i mig, així que avui tocava rodar suau. Ahir m'informen que a Gandesa es fa la cursa de festes major, ja la vaig fer fa un parell d'anys, decideixo anar-hi.
La cursa són 25 voltes, un total d'un 9km pels carrers centrals de Gandesa, només arribar ja començo a veure com éls típic uns 6 o 7 marroquins els mateixos de sempre vaja, també puc saludar a Joan Roca, els Gil Vernet i tota aquesta gent amant d'aquest esport, fins i tot ja ens saludem i fem petar la xerrada.
Finalment com no hi ha res a fer, m'agrupo al 2on grup de cursa on hi ha David, d'Andorra, un corredor molt ràpid. Fem tota la cursa junts, finalment correm juntament amb un altra marroqui tota l'estona disputant fins i tot alguna prima.  Bones sensacions, i un ritme molt bo, acabem fent 31min de cursa amb molta calor, un gran ambient de festa Gandesa.
A partir d'aquesta semtmana que ve començarem a entrenar i preparar le cosetes que tinc al cap.
Robert

1 comentari:

Anònim ha dit...

Buenas, soc Jesús, el que viu a El Morell i ens vam veure a Gandesa. La veritat és que em resulta engrescador trobar algú en qui fer alguna sortida; ara bé, pel que he vist els nostres nivells no tenen res a veure, de totes formes et deixo el meu correu (jesusf@tinet.org) i tfn (699.66.74.79) i en parlem. Salut!!