Pàgines

dimecres, 15 de setembre del 2010

CURSA PL TORTOSA

El passat diumenge dia 12 es va celebrar la 1a edició de la cursa Policia Local de Tortosa de 10km110m, en ella hi van pendre aprt uns 200 corredors.
Només arribar al lloc em començo a trobar cares conegudes com els germans Sales, els germans Giné, David Francome, Joan Roca, entre d'altres.
Recollida de la samarreta-dorsal sobre les 8:45 i deprés d'un cafetó inicio el calentament, alli ja em trobo al David Francome calentant i mentres calentem ens posem a parlar de ritmes, ell esta molt fort i jo només porto 3 dies d'entreno aquesta setmana, així que no tinc ni idea de com podra anar la cosa, em sento bé però em falta algo.
Només col.locats a la línea de sortida, Paco de Tortosa ens diu que no ens fiem, que no són 10km, que són 10km800m, que ell l'havia fet i sortia això.

Així que sense música ni tret de sortida, la moto dels mossos comença a arrencar i la gent surten com a coets, ràpidament s'escapa un corredor en solitari, al darrera formem un grupet de 4, Llorenç Sales, David Francome, De Torres i jo, poc a poc i molt compactats anem abançant fins neutralitzar el corredor escapat al km1, anem aguantant un bon ritme, la forta calor impedeix anar més ràpid.
Al grupet cap al km 3 s'incorpora Enric Boldú que venia del darrera i es marca una serie per atrapar-nos,a ra ja som 5, anem aguantant compactes fins al km 6, a partir d'aquí comença la tornada, per camins vora el canal, amb molta calor i un airet en contra.
Ara passa el que m'esperava, LLorenç ataca, canvia el ritme, recordem que es un crack de les nostres terres, 1'49'' als 800m, bueno, el David l'intenta seguir, allí ens trenquem tots, queda el grup dividit i Boldú i jo ens quedem, ens porten uns 200m.
Al final i guardan forces per als últims 2km, resulta que ens trobem de cop la meta a un carrer, i no on haviem sortit, ningú no sabia res, finalment entro 4art de la general a pocs mentres de la resta.
Els premis eren als 3 primers de cada categoria, així que vaig entrar 2n senior darrera de l'intocable LLorenç Sales.
Una bona cursa, amb un temps de 37'20'' per fer els 10km110m que em va servir per veure en l'estar que em trobo, em vaig notar bé fins la meitat però a partir d'aquí la falta d'entrenos i km em van fer perdre el ritme.

1 comentari:

Ginesgon, la fruta del campeón ha dit...

Maquina!!!