Pàgines

divendres, 17 de setembre del 2010

2010 BILBAO NIGHT MARATHON


El proper dia 23 d'octubre es celebra a Bilabo el 2n Marató Nocturn., en un recorregut espectacular. L'hora de sortida és a les 21h del dissabte.
Jo i després de rebre una trucada, a través d'un dels bons en Marató, Carles Siscar, que el tindrem la setmana que ve al Marató de Berlin per intentar baixar de 2h45', això si que és un tiempazo!ànims amic, segur que ho faràs, no en tinc cap dubte.
Bé, anirem, tant el Carlos com jo a portar el globo de les 3h30' per fer de corredors guia, és una experiència nova, segur que serà molt gratificant, fas la cursa d'una altra manera.
A mi em fa molta gràcia fer-ho, espero poder acabar bé i que no em deixi molt malament per a properes coses que vull fer, com ara la mitja de Tarragona.
Des d'aquí també animar a fer algun grupet de gent de les nostres terres, i anar força catalans, també al grup dels Calvarins,  cap a Bilabo, segur que ens ho passem bé. Aquí teniu enllaç a la web del marató www.bilbaonightmarathon.com