Pàgines

dilluns, 4 d’octubre del 2010

CURSA DE TIVISSA 2010

Aquest diumenge el celebrarà la 5a cursa de Tivissa, una cursa especial per a mi, va ser podríem dir el meu debut en muntanya, i vaja quin debut, no havia fet res de muntanya i em poso a fer Tivissa, va ser a la 2a edició i a la tercera vaig repetir, no és el tipus de cursa que acostumo a fer però l'ambient, el paissatge, el llocs per on passes són realment bonics.
A tercera edició una forta pluja i un acabament sorpresa-regal dels organitzadors van endurir molt la proba, però jo la vaig valorar molt positivament, jo surto dels temps, no mires el rellotge, vas fent.
Aquest any no la puc repetir ja que tinc altres coses al cap, però espero poder-la fer algun altre dia o si algú s'apunta perque no un dia qualsevol.
Aquí unes fotos de l'edició del 2008, sembla que no sigui Tivissa, en alguns moments ho vaig passar malament, relliscades, caigudes, els descens es feien molt difícils sobretot a la última part al barranc on tot era pedra i no parava de ploure.
Animeu-vos a fer Tivissa!
Fitxa Tècnica


La cursa, d’uns 23.400 metres i de 1.973 metres d’ascensió acumulada, transcorre pel terme municipal de Tivissa, per zona urbana (per allargar la cursa), corriols, camins, pista i cresta de muntanya