Pàgines

dilluns, 22 de novembre del 2010

PREVIA MITJA MARATO TARRAGONA

Aquest proper diumenge tenim la festa a Tarragona, concretament a la 19 mitja marato de Tarragona, una mitja que em fa especial interès per molts motius, és la mitja en paraules majúscules de la nostra província. Allí ens trobem molts amics, gent que fa temps que no veus allí ho pots fer.Aquest any s'han acabat els dorsals més ràpid que mai, i als que som d'aquí i ens agrada correr no hi podem faltar.
Un circuit amb alguna pujada que et fa reduir el ritme i un tram que pot resultar difícil depenent del temps que faci com és l'espigo fan que sigui tot un repte i una cursa on el cap hi tindrà molt a veure.
Hi haurà molta gent debutant, entre ells un company de Bot al qual li desitjo molta sort, el Batiste Sastre, anims!
Jo, intentaré com sempre i el primer per mi serà disfrutar-la, a partir d'aquí ja veurem el que passa; el moment en que arribo no és del tot bo, ja que crec que em falten un parell de setmanes més d'entreno per poder estar una mica més bé. Aquest cap de setmana per a més "Inri", m'ha tocat estar al llit malalt, i crec que avui tampoc podré sortir. Però bueno, allí estarem i lluitarem pels nostres objectius.
Aquesta foto pertany a la mitja marató de l'any passat al costat del Ronald Fargas, al qui vull felicitar aprofitant l'ocasió pel seu gran marató i esforç al MCD del passat dia 14, que va acabar realitzant un temps de 2h55'.
A tots, ens veiem a la mitja!

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Ei Robert sempre fan falta dues setmanes més avans d'una cursa, a mi m'en falten tres !!!

robert ha dit...

hola Jordi, si ja és veritat, això es igual que un examen, quan arriba l'hora sempre estàs repassant i et falta temps. anims que no et vaig veure gens mal ahir!