Pàgines

dijous, 20 de gener del 2011

DOLOR DE GENOLL! TENDINITIS?

La veritat és que de tot s'apren. Si som capaços d'apendre de tot el que fem malament serem millors. Dijous passat abans de marxar cap al poble que eren festes de Sant Antoni a La Pobla, preparant les maletes i d'aquí cap allà i ràpid, en un dels girs em vaig donar un fort cop al genoll, a l'instant em feia molt mal però pensava que només seria el cop.
Arriba divendres i al sortir a córrer em vaig notar uns dolors, no em van preocupar, ja que inclús quan em not una mica de mal m'agrada ja que noto que s'està treballant bé, si que estava alerta per qualsevol símtoma que notès. Acabo l'entreno i bé, em notava un lleuger dolor però pensava que era fruit de l'entreno. El dissabte tenia un farlek, i amb la intensa boira i humitat al principi notava aquest dolor i ja m'estava preocupant, però al final acabo l'entreno molt bé; al refredar-se la musculatura em comença a fer un mal terrible, tant que diumenge quasi no podia ni caminar.
Dilluns vaig al metge i em diu que això és una possible tendinitis deguda al cop inicial amb la cadira i la posterior càrrega forta dels dos dies d'entreno posteriors al cop.
A dia d'avui encara em fa mal, no tant, i m'estic recuperant bé, però ja porto quasi una setmana sense posar-me les sabatilles.
En difnitiva a partir d'ara després d'un fort cop i sobretot al genoll faré repós, encara que en el moment el dolor em desapareixi, i si a algú li passa ja ho sap en el que es pot trobar!
Ara a recuperar-me el més aviat possible!
robert

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ROSICH: anims robert , jo tambe tinc molesties al genoll. Molt gel i repos al maxim, cuidat i a recuperat pronte

anims desde Flix

robert tarragó ha dit...

gracies rosich,estic millor, pero ja m'estic estirant els pels, a veure si aquesta setmana ja puc fer algo. anims a tu tambe! salut i km!

Jesús ha dit...

Anims!! Com ja saps, els diumenges a primera hora surto a trotar, no se si en tens per molt, pero per si de cas.

robert ha dit...

hola jesús. no se com estaré diumenge, espero que ja pugui fer algo, de totes maneres vaig al poble aquest finde, a veure el proxim que em quedi fem una sortida. gràcies pels ànims!!ens veiem crack!