Pàgines

dimecres, 26 de gener del 2011

CONFIRMAT. TENDINITIS ROTULIANA!

L'altre dia i com el mal del genoll no em millorava massa vaig demanar-me visita a medicina de l'esport per tal d'assegurar-me el que tenia, que no fos res greu.
Ja està, aquest matí m'han donat el veredicte, he anat a medicina de l'esport, a l'hospital nou de Reus (molt guapo, per cert), i allí després del primer anàlisi m'ha confirmat això, tendinitis rotuliana (no sóc metge però era el meu parer desde un principi com ja vaig dir) molt superficial però caldrà fer les coses bé per tal de recuperar-se el mes aviat possible.
Ara demà m'he de fer unes radiografies per veure l'abast total de la lesió, depenent del que hi hagi hauré de passar pel fisió a fer-me uns ultra-sons, de moment tot controlat i amb moltes ganes de començar de nou i a per la propera cursa que ja és aprop, el que encara no sé del tot segur és que estigui recuperat per granollers, em fal molta gràcia anar però no se si estaré. Així que ara a seguir les instruccions que em donin.
Aquest és just el punt on tinc localitzat el dolor.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuidado! i ànims, ja que esta tendinitis es un poc puta.

Albert Giné

Anònim ha dit...

ROSICH: U sento molt Robert, nomes quedar desitjat una pronta recuperacio i anims desde Flix.
cuidat crack

robert ha dit...

Hola Albert
moltes gràcies, la veritat és que si que és un poc puta, almenys ho està sent. espero recuperar-me el mes aviat possible. de moment la setmana que ve he de fer una cosa que em toca fer.......després ja veurem.a veure si ens veiem aviat amic!

robert ha dit...

hola rosich, moltes gràcies! això espero recuperar aviat. com portes l'entreno del marató? tu confia en tu mateix!!!
salut i km!

Anònim ha dit...

ROSICH: la veritat es que no o portem gaire be, pero ara ens començarem a ficar les piles.Cuidat crack

robert ha dit...

hola rosich, encara et queden dies, cal arribar bé però no passat de km ni entrenos.si et puc ajudar en algo ja ho saps. anims!

joaquim ha dit...

robert, espero que et recuperis ben aviat, i tornis al teu nivell, que segur que no et costarà. Salut, amic

robert ha dit...

hola joaquim, moltes gracies!ja en tinc moltes ganes de tornar a estar i disfrutar corrent. De moment paciencia i espera que em diuen dema de les radiografies.
Cuidat amic!

Xavvv ha dit...

Ostia!! quina putada Robert!! ara toca descans i fer bondat que si no es pitjor.
Cuidat i anims company !!!

robert ha dit...

hola xavi. Q tal?moltes gracies. Pues si, avui radio i dema em diuen el que. De moment la setmana q ve tinc una cosa pendent q lhe de fer encara q sigui coix!com ho porte tu?cuidat company! Ens veiem aviat!

Irontrepa ha dit...

Xeic, ficat gel, calor, ultrasons, massatge o agulles, però el dia 3 tens una cita amb Sant Blai, bé tenim una cita que fa tres anys que és fixa al calendari. A més a més t'has de recuperar per poder ballar la jota!!!!
Alex Estela

robert ha dit...

hola alex, ostres, m'ha agradat que em diguis axio home!!!m'has tocat la fibra!!jeje SANT BLAI ens espera, clar que si, encara que sigui coix alli estaré, a més aquest any tinc sorpresa si no em falla. nomes que no se com arribare de forma, bé no ho crec, pero alli estaré. gràcies Àlex!!!