Pàgines

dissabte, 29 de gener del 2011

RECUPERACIÓ. ja!!

Ahir tenia els resultats de les radiografies, es va descartar qualsevol lesió òssea, amb la qual cosa ja és molt important. I finalment i sent la tendinitis a la cara interna del genoll esquerre, a les 9h20 em diuen que he de começar en la recuperació. Així que a les 9h25 ja estava al fisio a demanar hora, m'he de recuperar el més ràpid possible, no es pot perdre ni un minut, suposo que començaré dilluns pròxim.
Ara tocarà unes sessions de fisió i de moment i sense parar amb tot el que puc, vaig fent estiraments, exercicis per no perdre del tot el to muscular,em poso el compex, qualsevol cosa que m'ajudi en la ràpida recuperació això si cada cop tinc més ganes de sortir a correr i avui he estat a punt de posar-me els pantalons curts i tot.
De moment aquesta tarda, anirem a veure el Nàstic-Las Palmas i per la nit cap a Bot que avui hi ha la nit jove amb un  bon concert, si algú s'anima ja ho sap.
Jo a seguir caminant!!!
robert