Pàgines

dilluns, 31 de gener del 2011

RECUPERACIÓ LENTA.

Després de parlar amb gent que ha tingut tendinitis rotuliar la veritat és que t'assusta, uns diuen preparat, els altres ufff, en tens per dies, paciència, els altres que et penses que estas bé i que despres recaus, bueno a mi m'agrada escoltar tothom i sempre treure la versió positva de tot plegat i apendre de les coses que s'han de fer i les que no s'han de fer que són moltes.
De moment avui estava esperant la trucada del fisió per começar la reabilitació, i estava ímpacient, eren les 18h i encara no m'havien trucat, uns minuts després em comfirmaven que dema al matí ja començava, de moment serà una hora i en funció de tot em diran si el proper dia en fem mes o no, demà ho veuré.
Així que jo m'he emprès també la guerra pel meu costat, no em puc estar de braços creuats i jo ja vaig fetn, soc molt constant amb els anti-imflamatòris, estiraments a casa, molts estiraments, i ara em passo el compex un parell de cops per dia i despres una crema anti-imflamatòria, tot això m'ha fer reduir moltíssim el dolor aquests dos últims dies.
Aquí una foto de la maquina que m'està recuperant molt bé!
Així que aniré continuant per recuperar el més aviat possible!