Pàgines

divendres, 7 de gener del 2011

MILLA NADALENCA FLIX

Arriba el 2n dia de l’any i decideixo anar a fer la 1ª sortideta running de l’any, surto de la Pobla de Massaluca i faig un total d’uns 12km a ritme suau, només per cremar alguns excessos dels dies anteriors i agafar gana per un altre dinar familiar a Bot.
Ja havent dinat i acabant sobre les 16h de dinar,  se m’ocorre que podria anar a la milla de Flix, una trucada al company Alex de Flix que em confirma que encara hi puc anar.
Així que marxo amb la meva dona que la deixo a Mora i jo marxo cap a Flix, encara porto la panxa plena però penso que serà un bon entreno i de passada ja veig a la familia de Flix, que em fan sentir sempre com a casa.
Bé, només arribar allí l’Alex ja em tenia el dorsal preparat, saludo a David Francome, ara milita al FCB i campió de catalunya M35 de milla en ruta. També em trobo amb el Tonyo. Saludo també a l’amic Albi que s’està recuperant i a qui aviat el vull veure en plenes condicions.
Un bon calentament ja que es preveia que la gent sortiria ràpid, calia calentar bé, així que iniciem el calentament una mitja horeta abans. Un trote suau i uns progressius i cap a la sortida a agafar lloc.

Aquí una foto feta per l'amic Albi.
La cursa comenta bastant puntual sobre les 18h, només a l’inici ja es comença amb un ritme molt molt alt, difícil de seguir, son 4 voltes on haurem de fer 7 girs de 180 graus i on l'anada fa una petita baixada però que es fara dura la tornada ja que fa pujada.
Només començar ens quedem 4 corredors al devant, jo aconsegueixo aguantar el ritme dels dos primers com puc fins la volta 3, a partir d’alli els girs també costen, ara ja sols queda la última volta, el 4 el porto a uns 75m i ja queden els ultmis 200m així que intento aguantar el ritme per finalment acabar 3r, completant els 1609m en un temps de 5’11’’ a un ritme mig de 3’14’’km, bastant bo, tenint en compte els girs que s’havia de fer.
En definitiva una bona tarda i un bon ambient a Flix, sobretot perque m’hi sento molt bé, la gent de Flix en saben d’organitzar curses i t’hi fan sentir molt bé.


I com anècdota acabo l'any amb podium i començo l'any en podium, espero que pugui tenir una bona temporada 2011.

2 comentaris:

Robert ha dit...

bona cursa soci! enhorabona, vas com un tiro!!!
jo al final no us vaig poder acompanyar...
aquest diumenge hem quedat la grupeta a les 11h a les pistes d'ascó per fer una ruta d'uns 20km planets, t'apuntes?

robert tarragó ha dit...

hola robert, tocayo!!!si, ja em van dir que no podies estar, a la propera segur que si. no crec que pugui anar a asco dema, pero em queda pendent un altre dia, aviseu-me si en feu alguna de sortida que a la que pugui vinc.
moltes gracies