Pàgines

dilluns, 3 de gener del 2011

SAN SILVESTRE REUS!

Ja som al 2011 però abans d'acabar el 2010 tocava correr i com no podia ser menys amb una San Silvestre, aquest any repetiriem a Reus.
Arribem sobre les 17h la Gemma i jo, aprofito per agraïr-te tot el que has fet aquest any 2010, no has corregut cap cursa, no has fet cap marca, però has estat partícep i m'has ajudat moltíssim en tots els moments. Has passat fred en algunes curses que m'has acompanyat, has aguantat fins al final i m'has animat a diferents punts de la cursa, quan s'ha acabat ja has estat a l'arribada amb la jaqueta preparada, has matinat molt en algunes curses. En difinitiva has estat molt important i has estat el meu motor en tots els moments, bons i dolents. Moltes gràcies per tot el teu sacrifici que sé que no és gens fàcil. Així que aquesta San Silvetre va dedicada per tu!
Bé anem a la cursa, el recorregut era de  4500 metres. La sortida esta situada al inici del Passeig Prim, cantonada Plaça de la Pastoreta. La sortida es fa en direcció a la Plaça de les Oques es baixa a la Plaça de la Pastoreta, segueix pel Passeig de Misericòrdia d’anada i tornada i al passar per la sortida es torna a pujar en direcció a la plaça de les Oques per acabar en baixada 200 metres abans d’acabar el Passeig de Prim. Un total d'uns 300 atletes en pendrien part.
 
Només arribar ja veig autèntiques màquines, Jorge De Andres, Bruno, Manel Navarro, Jordi Mallart, etc.
Només començar el ritme és molt fort, tot i fer pujada, jo m'intento posar amb el grupet del davant fins que pugui, passem la primera volta bastant junts, sols em despenjo uns metres del 3r en una zona adoquinada i amb poca llum i on el ritme era altíssim, el 5 el porto a uns 300m, així que em relaxo una mica, ja que al 3r és difícil que l'agafi.
Finalment acabo molt content i de menos a mes, acabant en la 4a posició i 2n de la meva categoria, aconseguint fer els 4500m en 15'37'', a 3'27''/km.
Ara sols em quedava acabar-me las "uvas" i ja pensava en l'esplèndit sopar que m'esperava per la nit de fi d'any.