Pàgines

dimecres, 10 de juny del 2015

10KM L'AMPOLLA. DELS ERRORS S'APREN!

El passat dissabte dia 6 es va celebrar a l'Ampolla la 5a proba del circuit Running Series T.E. Els prop de 200 participants que en van pendre part estaven dispostats a desafiar les altes temperatures.
La sortida a les 19h sota una calor molt forta i un circuit dur faria una de les probes més exigents i dures del circuit.

 

Una sortida amb el grup capdavanter, on els primers km em trobava cómode. Ja a la primera pujada, encara em falta treballar molt les pujades, em vaig quedar enrera. Ara ja era al lloc on em tocava.
Sobre el km 5 aprox m'agafa l'Albert, i anem junts fins al km 8 aprox on allí veig al Sergi Hidalgo parat, em pensaba que ja era la última recta, pensaba que el Sergi ja havia acabat i decideixo canviar el ritme els que per mi eren els últims 400 o 500m.
amb el grupet

Aquí l'error de la jornada. En arribar a meta em fan girar per un carrer amb una forta pujada, al ritme alt que anava em trenca tots els esquemes i ja quasi a dalt de tot sóc agafat per l'Albert un altre cop. Arribem a una altra pujada i allí ja em quedo, em desmonta tot, pensaba que quedaba menys i ja decideixo no seguir, desmoralitzat i emprenyat per la meva gran equivocació.
pensant: pero que he fet!!!

Totes les persones cometem errors, però no sempre som capaços de reconèixer-ho. Errar és d'humans , saber admetre ens dignifica . Si insistim en no reconèixer els nostres errors acabarem cometent més , quan en el seu lloc podríem estar aprofitant per aprendre del que ha passat , deixar-lo enrere i continuar el nostre rumb. L'error que tants cops m'havia ajudat va ser córrer sense rellotge, a més els km no estaven senyalitzats, cosa que em va fer despistar.
en cara de......

Els que veritablement van fer una tasca brutal sobretot vull destacar el gran paper del Mikel Besora, company, amic, d'equip que va anar de molt menys a mooolt més acabat a pocs segons d'un intractable Xavi Queralt que després que el Sergi Hidalgo per problemas físics abandonès la cursa es va quedar sol. Una gran Pilar Rus novament va tornar a guanyar en fèmines.
Pel que fa a l'organitazació cal controlar alguns punts com ara el més conflictiu, era sobre el km5 devia ser, al final espigó a la segona volta i havia un cono i a uns 200m el final, l'Albert i jo vam anar a girar al final, cosa que segurament s'havia de girar al cono, no ho sabem, no hi havia ningú, però entre anar i tornar et podien caure uns 300m més. En fi, un dissabte per oblidar atlèticament parlant
el petit gran Mikel

content pel podi d'equip