Pàgines

dilluns, 25 de maig del 2015

10K EL PERELLÓ

El passat dissabte 23/5 va tenir lloc  la Cursa 10QM del Perelló sent la 4a proba del circuit Running Series de les Terres de l'Ebre.
Van finalitzar els 10 QM 128 atletes.  La cursa , un circuit urbà de 5km on s'havia de donar dos voltes amb unes exigents pujades que convinades amb el vent van fer que fos realment una proba durilla.
Pel que fa a mi, segueixo sumant, buscant trobar el ritme i la xispa necessària per aguantar bé la distancia de 10km., vaig decidir un cop més córrer sense rellotge, només disfrutar i escoltar el cos.
La sortida a les 18h puntual i comensant en una forta pujada, em preocupava ...... no sabia com estaba i molt menys pujant, encara em falta aquesta força per pujar, vaig poder aguantar amb el grup capdavanter la primera pujada. Va ser a la segona pujada quan el Sergi Hidalgo i el Xavi  Queralt comencen la cursa i estiren força, allí ja em quedo, ells juguen a una altra lliga, están els dos fortíssims.

arribant a meta 
Al darrera ens quedem un grupet i amb ells segueix el Yassine, un altre fenómeno i el futur. Un cop arribat dalt de la segona pujada, arribo bé i puc seguir respirant i baixant cómode, aquí ja m'agrupo amb el Jesús Caparrós,que està molt ràpid anem junts fins al km6 aprox, allí és a on trobem la pujada més forta, es despenja una mica i m'agafa un gran Carlos Redó, que està fent una gran temporada i l'Agustí de Fondistes Rapitencs que puja com una fletxa.
Ja a la baixada intento anar a pel 6è i 7è però ara vaig sol i es fa difícil. S'acaba la baixada i falta un parell de km, un tram pla i un últim km en una lleugera pujada, és a falta d'uns 500m d'arribada que em passa l'Agustí, intento aguantar ritme pujant però encara no em van les cames per pujar ràpid.
Al final 9è i 3er categoria de 128 participants en una cursa de 10km i uns 150d+.

Grans i merescudes victòries de Sergi Hidalgo seguits d'uns enorme Xavi Queralt i Yassine. En fèmines Pilar Rus guanya amb claretat davant de la Eva i de ja una abonada al podi com la Judit Francin.

3 #borgettis 3 podis