Pàgines

dijous, 28 de novembre del 2019

MITJA MARATÓ TARRAGONA 2019

Un any més i ja en van 28 de la Mitja Marató de Tarragona. Aquest any novament sortiria i arribaría a Camclar.

El dia abans recollida de dorsal amb el Pol, ell content, ens fem alguna foto i cap a casa. Durant tot el dissabte em prenc i probo un sobre de Recuperation Fm, beguda hipototònica amb sals minerals, jo sempre patia aquest tema cap al final de la cursa i val a dir que em va anar molt bé.


El circuit, gens fàcil i amb una matinal on el vent seria el protagonista feia veure que no seria un bon dia per anar a fer grans coses, sufrir-lo i disfrutar-lo a la vegada ja seria suficient.

La sortida a les 10h del matí amb força vent, tot i que havia baixat una mica la intensitat encara bufava fort.
concentrats


Els primers km favorables, els fem bé, més ràpid del ritme a portar en cursa, és normal, però cal anar en cap si volem acabar en condicions. Així que miro enrera i veig al Juan Carlos i Enric amb qui compartirem viatge, també hi ha el Ramón (de gran vull ser com ell).

Em poso a tirar del grupet, pugem la rambla a bon ritme, la baixada per Via Augusta em deixo anar i em quedo sol. 


Ja al fortí em giro i decideixo baixar ritme i esperar al grup, m'agafen i tornem a conduir l'autobús. Fem miracle on el vent bufa lleuegrament en contra, pensaba que faria més vent, encara es pot aguantar.


Ara una de les parts més critiques, l'espigó, entrem amb vent en contra, pugem relativament bé a ritmes sobre 3'50'' ; ens toca girar i al gir l'aire ens empeny una mica. Allí el Ramon , increíble, torno a repetir, es posa al meu costat i tirem, estem baixant sobre 3'40'', sobre el km 13 agafem a Antonio Anguita, l'animo a seguir amb nosaltres però no segueix. Seguim tirant el Ramon i jo, agafem un altre corredor uns 500m més avall.


Al serrallo ens tornem a agrupar per afrontar una part clau de la mitja, la pujada Vidal i Barraquer, Enric Ossó i Corte Inglés; a Enric Ossó m'espera el Pol, la Jana i la Gemma, el Pol em dona un Gel Sport de Recuperation, em va genial. 


Ara ja a Avinguda Roma, afrontem els últims km, les cames em van de conya, pel cap em passa que si no hi ha cap contratemps arribaré sencer.

Ja sobre el km 20 el grup es manté compacte, aquí l'Enric i jo tirem i agafem a Àlex que anava 10è, al final entrem amb un bon sprint l'Enric amb un bon final desde el km 20.


Al final 10è de la general i 3r de categoría i 1er podi a la Mitja de Tarragona, molt content amb un temps de 1h21.  Un gran matí venòs però un plaer de nou la grupeta Kalenjins Enric, Ramon i Juan Carlos. 


gràcies per la foto i felicitats nois, sobretot Xavi (guanyador 4 cops de la Mitja)