Pàgines

dijous, 3 de juny del 2010

ENTRENAMENT MUNTANYERO 2-6-2010

Ja feia temps que no anava amb el grup Trote Extrem que solia anar abans, per qüestions de curses i altres aquest any m'havia tocat entrenar gairebé sempre sol.
Ahir i després de parlar amb el meu amic Ramon Barceló per anar a fer una sortida per la muntanya, vam quedar amb els del Trote que tenien previst anar desde Vilaplana a la Mussara, pujant per Garrigots-pista-roquines-Mussara-Tosques-Vilaplana.
Només arribar ja començo a saludar gent, que feia mesos que no ens veiem, la veritat és que son un gran grup i amb ells he après moltes coses.
A punt de marxar faig un reconte ràpid dels que som i  sembla una cursa, som uns 18!aquest ambien feia preveure una cosa, que ens ho passariem d'allò més bé!
Així que comencem la pujada per Garrigots, una pujada que comença amb un camí petit, sempre pujant i que els últims 3km son senda mig tècnica per dintre el bosc.
Arribem sobre el km 5 i ens aturem a esperar el grup, al capdavant de tot intento tirar amb el Ramon Barceló, tot un referent, poc a poc em va treient alguns metres, jo feia molt temps que no faig muntanya i ell està ara mateix a un nivell molt alt, ens esperem uns 5-7min fins que arriba la resta de la gent, això ens permet recuperar una mica les forces, jo estic trobant-me força comode.

La pujada és forta i la calor i la humitat, juntament amb milions de mosquits fan encara més dura la pujada.
Aqui va arribant la resta de la gent i aquests els hi dona el temps just per respirar i tornar-hi, ens queden uns 3km per arribar dalt de tot.
Així que emprenem la marxa sense parar i arribem finalment a la Mussara, just a 1000m d'altitud, tornem a arribar el mateix grupet de 3 i pel camí ja hem perdut alguns que han retallat per tornar a Vilaplana.
Aquí ara ens faltaran uns 6km per arribar a Vilaplana, baixant per Tosques, un senderó d'una dificultat mitja-alta, amb molta pedra, pràcticament sols hi ha pedra, les vistes en tot moment son magnífiques.

La baixada es fa més dificil, degut a les pedres, et dones cops al peu per tots els llocs, has d'anar molt en compte per no caure, el ritme que es marquen és força alt i això dificulta la baixada, finalment agafo el meu ritme de baixada i vaig fent més tranquil.
Finalment queden 2km de pista, en la qual em permet correr, i deunidó quin ritme portem, el Ramon accelera, sembla que vagi en bicicleta, jo m'hi enganxo, el Michel també, l'Enric el tenim a uns metres, acabem fent una serie de 2000m, molt bon entreno.
La veritat és que en grup fas més i et passa més ràpid, a més el lloc que vam anar ho té tot per fer un bon entreno. Finalment 13km en 1h40'' i un desnivell positiu de 700m.
salut i km!

Ramon B. ha dit...

Enhorabona pel bloc, és el primer missatge que et deixo. L'entreno de dimecres va estar força bé, caldria repertir-lo més sovint. Apa fins aviat i sort per la Reus, Prades.

robert ha dit...

gràcies Ramón, a veure si repetim entrenos, amb tu sempre son bons!