Pàgines

dilluns, 13 de febrer del 2017

MITJA MARATÓ DE BARCELONA

Ahir diumenge dia 12 es va celebrar la Edreams Mitja Marató de Barcelona amb récord d'inscrits, uns 18.000 i també d'acabats, prop dels 16.000.
Aquest any i degut al poc volum i pocs km d'entreno que estic portant era arriscat un ritme més ràpid, així que per poder garantir la qualitat de guía el ritme bo era 1h30, en aquest cas no va poder ser, doncs em van haber de posar a 1h40, ritme fàcil a priori però no en temps, ja que 1h40 feia un any que no la corria sense parar, muscularment no sabia com aniria.
 
Era el dissabte i durant la semana havia pensat o bé anarn amb cotxe o bé amb bus, finalment el divendres em decideixo a agafar el bus a les 6h del matí.
 
Un cop ja tot decidit, un whats de la Yolanda Roure el dissabte em proposa anar amb ella amb cotxe, l'Anna Pirena i una amiga seva. Finalment parlant de l'hora que arribariem em va perfecte i decideixo anar amb elles. Sortim a les 6h30 i entre arribar, aparcar i agafar el metro arribo just de temps però em puc col.locar al calaix amb la resta de les llebres. Per cert gran cursa de la Yol, acabant amb un gran crono de 1h45!!!! Ara juntament amb l'Anna teniu un gran repte, la Zúrich Marató us espera!! SORT!!
ja acabats i contents
 
Allí ens parlem i el ritme a portar és 4'44'', jo els hi recalco que no ens hem de fiar del gps ja que la distancia (i ja ho sé per altres anys) que ens marcarà el nostre rellotge no és la correcta i cal anar km a km. Jo em quedo uns 100m darrera les altres llebres fent de bon pastor i poden ajudar a un bon grup de gent, entre el grup francesos, catalans, anglesos, tots agraixen al final aquesta tasca, els hi fet el millor que he pogut, als avituallaments els hi he agafat l'aigua (normalment agafo 3 ampolles i les vaig repartint, els animo, els hi parlo i al final aconsegueixen el seu preciat objectiu.
ritme gps
 
 
NOTA:
Les mitges ben mesurades com és el cas de Barcelona sempre dóna de més al nostre rellotge gps (no son 100% fiables) i menys amb edificis alts, mal temps i molta gent, girs, etc etc.
 
En el cas del Marató de Barcelona passarà el mateix, us donarà una distància més propera als 43km que no pas als 42.196, així que aneu en compte i tingueu al cap aquestes dades.


distancia gps d'una mitja ben mesurada